2011年8月17日 星期三

檢查身體


是不是一旦有這個病,就與口福絶緣?未必,今日介紹的蚌肉苦瓜湯是糖尿病的食療方,味道鮮味,還是夏令合時菜式,一家人都啱飲。
    材料(一至兩人份量):鮮蚌肉100g,苦瓜一個250g,薑一片
    做法:活蚌清水浸養兩日,去沙,開取蚌肉洗淨待用;苦瓜去瓤切塊。全部材料,連同適量的水放入鍋內,水燒開稍滾十分鐘,少鹽調味即可。

   蚌肉功能滋陰,改善糖尿口渴的症狀;而苦瓜則向來是善治糖尿病,可以單用苦瓜煑水,自製苦瓜茶代水常飲。

   中醫食療講究不時不食,藝明不厭其煩,在短內再次介紹苦瓜這食材,正是因為苦瓜是現季的時令食品。

    記著:任何食療不能代替醫囑,即使食後有好傳亦不應自行停藥。
文:李藝明

今年要老公提早去檢查身體,早月前都覺佢唔係好正常,冇運動嘅人會少左20 磅,又成日飲水,食雪糕、兩磅荔枝一次食,我己經講過好次。

厠所地下,坐厠邊「滋立立」,我都話佢一定有糖尿,佢唔信不止,還話我日哦夜哦,我咪話你唔喜歡我出聲,我以後可以唔同你講嘢。

今日 8月17日上午約好到基督教聯合那打素社康服務作年檢,報告於26日返去睇。點知下午 4 點 就接到電話要明早返去見醫生。 

反正都在附近,梗係即刻上去,報告話血糖16度,當堂謝晒。 

好在看過【
有醫食 - 李藝明】

夏日痛風特飲 土茯苓當歸薏米水  


am730  (2011年08月10日)
即刻去這網誌逛逛 ,原來有好多資訊。多謝晒。

可按連結

沒有留言:

張貼留言