2013年4月1日 星期一

今天不是愚人節


2013 4月1日

今天不是愚人節,

是 Abi 6個月大了,
時光匆匆…
想起出世當日在嬰兒室
護士推著一車車的小人兒,
看到了你可愛的樣子,烏黑濃密的頭髮,
連其他的探訪者都指著說著你好趣緻。
一家人好開心說你真識擇日子,
農暦中秋節翌日係假期,
西曆國慶日放假,晚上還放煙火。
每個月第一天同你切蛋糕,
想着可為你做的一切一切
………


新抱今晚發放了相片和文字,
我睇到 Abi 靚靚樣,
我好開心,
新抱代 Abi 發表文字
點形容好??

我 Abi 今日6個月大了!
媽媽一早嚟同我洗白白,換靚衫。
今日著了白tee 同波點leggings,心情大好。
爸爸嚟同我唱生日歌同我玩。
我希望第時同大家開生日會,玩過痛快。
多謝大家一直以來對我,爸爸媽媽的鼓勵和支持。
我們會繼續努力!



作曲:顧嘉輝 
歌詞:鄭國江 

寶貝兒手中輕抱   爸爸心情你知否
寶貝兒哇哇一叫   爸爸心已樂透 
寶貝兒學跳學行   小手緊扶我的手 
寶貝兒真的好笑   好比扯線木偶 
今天不語   你的語言在兩手
他朝歌唱   爸爸跟你伴奏 
不可急躁   你不會行沒法走   
不必驚怕   跌倒邊個亦有
寶貝兒活潑自由   不識哀愁與擔憂
只要由爸媽口裡得到稱讚就夠
寶貝兒力向上游   競爭只憑你雙手
小氣球天空飛去   有否想到競鬥
今天的你   怕苦怕難又怕醜   
只需得到   爸媽的愛就夠
今天的你   已經會行又會走   
他朝展翅   理想應有盡有 
小氣球天空飛去   心中可曾有擔憂
小氣球天空飛去   只需氫氣就夠
啦……小氣球天空飛去   有否想到競鬥
今天的你   怕苦怕難又怕醜   
只需得到   爸媽的愛就夠
今天的你   已經會行又會走   
他朝展翅   理想應有盡有 
小氣球天空飛去   心中可曾有擔憂
小氣球天空飛去   只需氫氣就夠
啦……

沒有留言:

張貼留言