2013年4月27日 星期六

4.26 ~ 做左少少好事


HongKong 地鐵各站名歌 MTR Song 


今日做左少少好事

【第一單】
坐地鐵去長沙灣,企至旺角有多人轉車,見有位梗係坐低,至太子站見一對手拿拐掌的哥哥姐姐進入,起身比姐姐坐,哥哥企埋一邊,眼前坐着一年青女自由行,我指指佢又指指果位哥哥,呢位年青女自由行急急起身請哥哥坐低。

【第二單】
上完音樂堂,大家午飯在去長沙灣元洲邨某酒樓…,走前梗係去厠所啦,入到一厠格內見有一手袋掛在門後,我知道係剛才出去的亞婆,拉開門見佢走到10呎遠,放大喉嚨叫佢,佢走番轉頭猛摸自己個身才發覺,好開心,千多謝,有女侍應話我唔係果區D人,比著呢區人見到收埋急急走,重有得比番…佢重話卑視果區D人。
其實唔好將人分類啦!乜區乜人都有。
我走時見到佢,叫佢小心D,亞婆話下星期五請我飮茶喎!
亞婆話下星期五請我飮茶,佢自己手袋都唔得攞,仲……算罷啦!


沒有留言:

張貼留言