2015年12月28日 星期一

學下做自由人行下西洋菜街

星期日晚,同許爺爺學下做自由人行下西洋菜街。


有哥哥仔派試食裝,倆人老眼昏花,問哥仔呢D係乜?
佢好有禮貌地講比我哋知係位元堂出品的軟糖。
兩粒不同味,川貝枇杷糖,蜂膠羅漢果。
即刻試下味,幾好喎,食完唔使立刻飲水都
ok。



黃大遮又同行人嘈,因為D遮放得太出。


呢位 Auntie 跪係度,用手執住D白粒做「福」字,
由頭睇咗佢做緊果字,無一相同,佢點樣記得咁多?
我當然有比欣賞費。



動物嘉年華?我唔知點稱呼佢。sorry


大爸聞歌起舞…我愛 cha cha cha


係咪100分我唔知,地方就係在100分食店內。

沒有留言:

張貼留言