2014年9月8日 星期一

送 出 ( 好日紙 )

收埋左三年撕頁的日曆紙,本來想比孫跟住學數目字又可跟住寫,背后畫公仔。
於先起孫仔孫女出生的日曆紙,有紀念性嘛! 

想起而家好少人用,試貼左面書問下有冇朋友要好日紙,
反應其佳,多數要的係兒女出生日,結婚紀念日。
我又無收日曆紙價錢,但係寄出去要佢地比返郵費 $ 1.70。
我又無要求先比錢後比紙,其實好唔著數,收左唔入我都冇法,我只抱著人要有誠實之心,呃我 $1.70係冇意思,成日見到張(好日紙)個心就記得欠人錢,點安樂?你話係咪!


↑↑ 三年的一月一日都唔同樣,係咪好特別!
↓↓ 呢三張係八月十五是中秋,都係唔同樣。


寄出去的好日紙),網友們都好自動入數,重在(面書)比番入數紙我睇,好多謝佢地唔使我(蝕本)。

沒有留言:

張貼留言