2013年2月23日 星期六

今晚食乜餸?就係呢D

今晚食乜餸?就係呢D

手撕雞,豆醬炆茄子,炒干魷





呢個菲姐原本最主要係照顧 Abi,但自從 Abi 2月1日入左醫院留醫後,佢提出想辭工,新抱叫佢自己想幾時離職就寫封信交來;等左成個星期都冇,大家仲覺得佢變得好懶,除左一般清潔外,就整天入左房。話講番轉頭佢真係冇乜禮貎,good morning都冇,就算我叫先佢都冇回應,年卅晚係佢放假日,年初一早就識講「恭喜發財」不知幾正,跟住整天入左房,最離譜有一日我返到屋企見枱面有一菓籃,我問佢邊個攞係度,佢話唔知,我地買完餸開門人屋佢係房入面都唔出來幫手,我係廚房處理晚飯的食材,佢出來望幾眼就閃左去,佢唔啋我就算,連我新抱自己去煮早餐佢都唔理,今早就用8千幾元送走菲姐之前,新抱數佢的不是……佢話呢度治安好,唔使睇門而且佢聽唔到有人入屋;唔幫我手做餸佢係覺得我處理到;嬲到我新抱叫佢收完錢即走。

沒有留言:

張貼留言